تنها ۲۸ درصد تماسهای ۱۲۵ عملیاتی است - سازمان آتشنشاني و خدمات ایمنی
🔸️معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه روزانه بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار میشود، گفت: تنها ۲۸ درصد تماسها عملیاتی هستند.
🔹️به گزارش روابط عمومی سازمان؛ محمد میدانی اعلام کرد: در ۹ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد برقرار شده که ۳ هزار و ۱۵۱ تماس منجر به عملیات شده و نزدیک به ۸۶ هزار تماس مزاحمت بوده است.
🔸️وی بر ضرورت فرهنگسازی برای ارتباط با سامانه ۱۲۵ به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی تاکید کرد و از خانوادهها خواست مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشند.
🔹️این مسئول با تاکید بر اهمیت سامانه ۱۲۵ برای تسریع در امدادرسانی و کاهش خسارت و تلفات، اعلام کرد: مزاحمتهای تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بسیار است.